Thursday, September 25, 2008

nothing to say ..







اصل مش هضحك على نفسى

انا زعلانه اوى بجد

زعلانه من جوه اوى

..:)

23 comments:

كفايـة طيبـة said...

zaman kont bafhamek mn smily t7otteh
aw mn 7arf wa7ed tektbeeh
w momken kont afhamek mngher mate3mly ay 7aga
bs delw2ty ana 7assa enny maba2etsh fahmaki w ana mat3awwetesh as2alek fe eh aw z3lana mn eh l2enny kont dayman bab2a motawakke3a aw 3arfa koll 7aga 3nnk ... now i can't lel2asaf :)
so ha2ollk matez3aleesh zay ay 7ad ghareeb momken y2ra el post dh :)

mina said...

اوحش احساس هو الوجع من جوة بتحسى انك بتصرخى و محدش سامع .. ربنا معاكى و خديها نصيحة منى مفيش حاجة فى الدنيا دى تستاهل ان حد يزعل اوى كدة

ღღAhMedღ3LaMღღ said...

ينهار ابيض
يعني اغيب ده كلو
اكتر من سنه وشويه
وارجع الاقيكي كده
بصي الحزن هيروح
زي ما كل حاجه بتروح
وعلي رأي المثل
كلو بيطلع في الغسيل

No Fear said...

السلام عليكم
خلاص هاتي لنفسك شيكولاته و صالحيها
بجد مش بهرج

safa7_karmooz said...

قومى صلى وادعى ربنا

,.-~*'¨¯¨'*•~mr ,.-~*'¨¯¨'*•~monshed said...

دايما بجد الانسان اول مايتخقن من حاجه حاسس ان مشاكل الدنيا كلها لفه حواليه مش عارف يعمل مفيش الا هو ربنا نلجألمين غيره في الحاجات الصعبة دي
ويارب يجعل ياامك جميلة كلها وكل سنه وانتى طيبة ورمضان كريم

زهرة الياسمين said...

ربنا يفرج همك يا رب

catroz said...

كفاية طيبة ...

tayep 3arfa ya momo en ma3 zalek ..
enty akter wa7da hat2dar tfhamny ..
al7aga elly mz3lany mtklmtsh ma3 7ad fiha .. bs enty momken teb2y 3arfaha.. we law msh 3arfaha fa am sure that u will know that men 3'eer ma a2olek ..

fi as3ab ela7wal hat7sy beha..:)

wenty 3arfa kwayes en enty msh zay ay 7ad ..5aleky waska man keda awe ..

catroz said...

mina ..

مو موصلش لدرجه انى بصرخ من جوة
بس هو حاجه تتعب اوى عموما
و الله فى حاجات كتيرة تستاهل
فى حاجات كتيرة اوى تستاهل

:)

catroz said...

ღღAhMedღ3LaMღღ ...

انت مختفى فين دا كلوا
انا مش على طول حزن و كابه و الله
دا هى بتيجى بظروفها بس يعنى

وفعلااا .. كلوا بيطلع فى الغسيييل

:D

catroz said...

no fear ..

فكرتنى باختى
لما تزعلنى تيجى تصالحنى بتويكس ولا فلوتس
:D

مش عارفه
انا حاسه ان نفسى متستاهلش شيكولاته
عشان زعلت من الاول اصلا ..

catroz said...

elsafa7 ..

saleet we da3eet rabena keteeer walahy ..:)

catroz said...

mr monshed ...

مش للدرجادى يعنى
اصلها مش حاجه صغنتته و انا اللى كبرت الموضوع
لا هى حاجه كبيرة و انا مع ذالك بحاول اقنع نفسى انها شىء تافه
واكيد مفيش غير ربنا الجا له ..

و كل سنه و انت طيب ..:)

catroz said...

زهرة الياسمين ..

اللهم امييين

ويارب منورانى دايما ..

free heart said...

كل سنه وانت طيبه وبخير وسلام

هونيها تهون :)

romansy said...

ايه بس اللى مزعلك
مفيش حاجه تستاهل الزعل

safa7_karmooz said...

لا تقنطى من رحمة الله

على كده نبطل ندعى لو ربنا محققلناش اللى احنا عاوزينه

:)

catroz said...

free heart ..

و الله بنحاول اهو ..:)

catroz said...

romansy ..

و الله فى حاجات تستاهل ..
و حاجات كتيرة اوى تستاهل نزعل عليها..

catroz said...

elsafa7 ..

فهمت كلامى غلط
دعيت و لسه عدعى كتييير
لو مسالتش ربنا هسال مين تانى
ده ربى اللى خلقنى ..:)

L0vElYGh0sT14 said...

get life!!!

catroz said...

L0vElYGh0sT14...

i will ..

ann said...

~.....................................................